Wanneer u een telefoon- kabelaansluiting heeft via UPC kunt u ook doorschakelen met *21*.
Archives
Hoe kan ik naar 6.12 Telefoonservice doorschakelen als ik in gesprek ben?
Met het doorschakelnummer schakelt u eenvoudig door naar 6.12 Telefoonservice. Bent u in gesprek en kunt u geen tweede lijn oppakken? Volg dan onderstaande instructie:
- Toets *67*
- Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
- Sluit af met een #
- Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
- Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
Kunt u niet met *67 doorschakelen of heeft u een telefooncentrale?
Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.
Hoe kan ik vertraagd doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice
Met het doorschakelnumer schakelt u ook eenvoudig vertraagd door naar 6.12 Telefoonservice. Wilt u na 4 of 5 keer overgaan doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:
- Toets *61*
- Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
- Sluit af met een #
- Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
- Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
- Met de toetsencombinatie #61# schakelt u het vertraagd doorschakelen uit.
Kunt u niet met *61 doorschakelen of heeft u een telefooncentrale?
Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.
Hoe kan ik onze ISDN telefoon doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice
Wanneer u een ISDN-lijn wilt doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice raden wij u aan eerst contact op te nemen met uw provider om te bespreken welk(e) nummer(s) u wilt doorschakelen. Wilt u met uw ISDN-lijn direct doorschakelen, volg dan onderstaande instructies.
- Toets *210*
- Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
- Sluit af met een #
- Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
- Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
- Met de toetsencombinatie #210# schakelt u het direct doorschakelen uit.
Kunt u niet met *210 doorschakelen of heeft u telefooncentrale?
Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht u telefooncentrale of telefoon er niet bij staan. Neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.
Kan onze telefooncentrale worden doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice?
Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.
Wat krijgen onze bellers “klanten” te horen buiten de openingstijden?
Buiten de openingstijden van 6.12 Telefoonservice horen uw bellers “klanten” een standaard bericht: “Op dit moment zijn wij gesloten, laat uw telefoonnummer achter en uw wordt zo snel mogelijk, teruggebeld”. De volgende dag krijgt u van 6.12 Telefoonservice een bericht dat er een telefoontje voor u was.
Beantwoordt 6.12 Telefoonservice alleen gesprekken in de Nederlandse taal?
Nee, Alle telefoongespreken bij 6.12 Telefoonservice worden standaard in correct Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN) zonder accent afgehandeld. Iedere telefoniste van 6.12 Telefoonservice kan een standaard gesprek aannemen in Nederlands, Engels en Duits.
Binnen hoeveel tijd ontvang ik van 6.12 Telefoonservice een telefoonbericht
De telefoonberichten worden direct na het telefoongesprek met onze telefoniste naar u toegestuurd.
Hoe handelt 6.12 Telefoonservice in geval van spoed terwijl ik niet telefonisch bereikbaar ben?
Wij kunnen in uw belscript opnemen hoe te handelen in geval van spoed. Bijvoorbeeld door een collega in te schakelen of een spoed-sms te verzenden naar u of een collega.
Onze telefoniste heeft af en toe te veel telefoonlijnen tegelijk. Kan 6.12 Telefoonservice dit oplossen?
Ja. In de meeste gevallen kunt u uw telefooncentrale zo instellen dat wanneer de telefoon een aantaal keren overgaat, deze lijn automatisch wordt doorgezet naar uw doorschakelnummer. De zogenaamde overflow wordt dan opgevangen door 6.12 Telefoonservice