Hoe kan ik vertraagd doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice

Met het doorschakelnumer schakelt u ook eenvoudig vertraagd door naar 6.12 Telefoonservice. Wilt u na 4 of 5 keer overgaan doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:

  • Toets *61*
  • Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
  • Sluit af met een #
  • Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
  • Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
  • Met de toetsencombinatie #61# schakelt u het vertraagd doorschakelen uit.

Kunt u niet met *61 doorschakelen of heeft u een telefooncentrale?

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik onze telefoon doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice

Met het het doorschakelnumer schakelt u eenvoudig door naar 6.12 Telefoonservice. Wilt u direct doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:

  • Toets *21*
  • Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
  • Sluit af met een #
  • Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
  • Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd

Kunt u niet met *21 doorschakelen of heeft u telefooncentrale?

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht u telefooncentrale of telefoon er niet bij staan. Neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe weet de telefonist(e) van 6.12 Telefoonservice dat er voor mijn bedrijf wordt gebeld?

U ontvangt van ons een doorschakelnummer dat alleen voor uw bedrijf wordt gebruikt. Inkomende telefoontjes op dit nummer activeren uw persoonlijke bedrijfsnaam. Zodra een van onze telefonistes een telefoongesprek, afkomstig van uw doorschakelnummer, aanneemt, verschijnt direct uw bedrijfsnaam en al uw instructies op haar beeldscherm. Ook hoort zij voor het telefoongesprek uw bedrijfsnaam door haar headset. Hierdoor kunnen wij u bedrijfsnaam ook niet verkeerd uitspreken.

Kan ik mijn instructies wijzigen?

U kunt uw instructies op ieder moment wijzigen. Dit kan een permanente wijziging zijn maar ook tijdelijke wijziging, bijvoorbeeld voor uw vakantieperiode.

CONTACT