Hoe kan ik onze telefoon doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice

Met het het doorschakelnumer schakelt u eenvoudig door naar 6.12 Telefoonservice. Wilt u direct doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:

  • Toets *21*
  • Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
  • Sluit af met een #
  • Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
  • Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd

Kunt u niet met *21 doorschakelen of heeft u telefooncentrale?

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht u telefooncentrale of telefoon er niet bij staan. Neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Kan onze telefooncentrale worden doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice?

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Beantwoordt 6.12 Telefoonservice alleen gesprekken in de Nederlandse taal?

Nee, Alle telefoongespreken bij 6.12 Telefoonservice worden standaard in correct Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN) zonder accent afgehandeld. Iedere telefoniste van 6.12 Telefoonservice kan een standaard gesprek aannemen in Nederlands, Engels en Duits.

Mag ik het doorschakelnummer naar mijn relaties communiceren?

Wanneer u het doorschakelnummer gebruikt op uw briefpapier of website, dan bent u verplicht een jaarcontract af te sluiten dat ook iedere keer alleen met een jaar verlengd kan worden. Dit omdat het nummer voor ons langere tijd niet opnieuw gebruikt kan worden omdat uw klanten en relaties dit dan nog hebben.

Wat als ik op vakantie ben?

U kunt tijdens uw vakantieperiode de instructie voor de telefoniste aanpassen.  De telefoniste kan bijvoorbeeld alle berichten tijdens uw vakantieperiode naar uw collega cc-en of per sms naar u verzenden.

Onze telefoniste heeft af en toe te veel telefoonlijnen tegelijk. Kan 6.12 Telefoonservice dit oplossen?

Ja. In de meeste gevallen kunt u uw telefooncentrale zo instellen dat wanneer de telefoon een aantaal keren overgaat, deze lijn automatisch wordt doorgezet naar uw doorschakelnummer. De zogenaamde overflow wordt dan opgevangen door 6.12 Telefoonservice

CONTACT