Onze telefoniste heeft af en toe te veel telefoonlijnen tegelijk. Kan 6.12 Telefoonservice dit oplossen?

Ja. In de meeste gevallen kunt u uw telefooncentrale zo instellen dat wanneer de telefoon een aantaal keren overgaat, deze lijn automatisch wordt doorgezet naar uw doorschakelnummer. De zogenaamde overflow wordt dan opgevangen door 6.12 Telefoonservice

Hoe weet de telefonist(e) van 6.12 Telefoonservice dat er voor mijn bedrijf wordt gebeld?

U ontvangt van ons een doorschakelnummer dat alleen voor uw bedrijf wordt gebruikt. Inkomende telefoontjes op dit nummer activeren uw persoonlijke bedrijfsnaam. Zodra een van onze telefonistes een telefoongesprek, afkomstig van uw doorschakelnummer, aanneemt, verschijnt direct uw bedrijfsnaam en al uw instructies op haar beeldscherm. Ook hoort zij voor het telefoongesprek uw bedrijfsnaam door haar headset. Hierdoor kunnen wij u bedrijfsnaam ook niet verkeerd uitspreken.

Kan ik de telefoon zo doorschakelen dat 6.12 Telefoonservice opneemt als mijn telefoniste het gesprek mist?

Ja. U kunt de doorschakeling zo instellen dat de telefoon automatisch na een aantal keer overgaan naar 6.12 Telefoonservice wordt doorgeschakeld. Het is ook mogelijk dat alle telefoonverkeer meteen naar 6.12 Telefoonservice gaat.

Hoe herkent 6.12 Telefoonservice een telefoontje voor mijn bedrijf?

U krijgt van ons een doorschakelnummer, waar u de telefoon naar doorschakelt. 6.12 Telefoonservice ziet aan dat nummer dat het telefoontje voor uw bedrijf is, en neemt op met uw bedrijfsnaam. Ook hoort onze telefoniste uw bedrijfsnaam voor het telefoongesprek door haar headset. Hierdoor kunnen wij uw bedrijfsnaam niet verkeerd uitspreken.

CONTACT