5 november 2014 6.12 Telefoonservice

WINKELS SLECHT BEREIKBAAR VIA INTERNET EN TELEFOON

De grote winkelketens zijn slecht bereikbaar via internet. Bijna de helft van de ketens geeft klanten geen mogelijkheid tot het stellen van vragen via e-mail of geeft geen reactie.

Dit blijkt uit onderzoek in opdracht van Elsevier Retail, dat dinsdag is gepresenteerd. Het vakblad onderzocht 75 ketens. Daarvan kwamen er 33 slecht uit de bus als het gaat om bereikbaarheid via internet.

Winkelbedrijven als Xenos en Gamma zijn bijvoorbeeld totaal onbereikbaar via internet, zo stellen de onderzoekers. Sommige ketens gebruiken hun website vooral als reclamezuil en bieden klanten daar geen gelegenheid om vragen te stellen.

Mystery shoppers

Ook aan de telefonische bereikbaarheid schort nog veel. Bij grote concerns als Media Markt en It’s is het beter om naar de winkel te gaan. Daar worden volgens onderzoek met zogenoemde mystery shoppers klanten in het algemeen redelijk goed geholpen.

Het beste qua bereikbaarheid en dienstverlening scoort de brillenketen Brilservice. Ook BCC (consumentenelektronica), Douglas (parfum) en Carpet Right (vloerbedekking) komen goed uit de bus.

Bron: Nu.nl

Tagged: , , , , , , ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT