15 februari 2013 6.12 Telefoonservice

WERNEMERS SNAKKEN NAAR FLEXIBILITEIT

De baas tevreden houden en ook nog genoeg tijd hebben voor het gezin wordt steeds moeilijker. Werknemers zouden liever flexibelere werktijden hebben om alle ballen in de lucht te kunnen houden.

Bijna een vijfde van de Nederlandse werknemers in Nederland kampt met slaapgebrek, en zo´n 15% heeft het gevoel te moeten ‘overcompenseren’ voor tijd die wordt vrijgemaakt voor persoonlijke aangelegenheden.

Bedrijven hebben ook baat bij het hanteren van flexibele uren, omdat dit de productiviteit verhoogt (72%) en kan helpen werknemers te behouden (63%). Toch worden bij slechts 48% van de bedrijven managers beloond als zij werknemers aanmoedigen flexibel te gaan werken.

Regus, aanbieder van flexibele werkplekken, voerde voor dit onderzoek gesprekken met meer dan 24.000 zakenmensen in meer dan 90 landen. ,,Slaapgebrek heeft duidelijk nadelige gevolgen voor de gezondheid en tevredenheid van werknemers. Lange werktijden hangen nauw samen met het risico op hartkwalen”, aldus Eduard Schaepman, algemeen directeur bij Regus Nederland.

Tagged: , , , , , , ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT