22 augustus 2014 6.12 Telefoonservice

VOORDELEN VAN TELEFOONSERVICE TIJDENS VAKANTIE

Wanneer u een eenmanszaak runt, heeft u meestal geen personeel in dienst om de telefoon op te nemen. Zeker wanneer u dan op vakantie gaat, is dat lastig. U wilt dat de zaken gewoon doorgaan, maar u wilt er ook wel eens lekker tussenuit. Een telefoonservice tijdens vakantie biedt dan uitkomst. Ook wanneer u wel een telefoniste heeft maar die een keer op vakantie gaat. De voordelen op een rijtje: 

  1. Continue bereikbaar. Zo mist u geen belangrijke berichten of potentiële klanten die nu naar de concurrent gaan.
  2. Uw klanten krijgen geen voicemail maar persoonlijk contact. Er wordt volgens uw instructies opgenomen, alsof de telefoniste bij u op kantoor zit.
  3. Overal ter wereld heeft u een actueel overzicht van de berichten. Wie heeft gebeld en waarvoor? En is het dringend dan wordt direct contact met u opgenomen.
  4. Van alle telefoongesprekken ontvangt u een e-mail. U kunt deze e-mails ook naar een eventuele collega laten sturen, zodat deze de berichten kan afhandelen.
  5. Als u vaker gebruikmaakt van de dienst, hebben uw klanten niet steeds met iemand anders te maken, maar met een vertrouwd aanspreekpunt die uw relaties kent.
  6. Het is voordeliger dan een telefoniste inhuren. U betaalt alleen voor werkelijk beantwoorde telefoontjes.
  7. U kunt de telefoon op ieder gewenst moment doorschakelen, dus ook tijdens drukke periodes op het werk of tijdens besprekingen.

Gratis uitproberen!

Lang wachten of onbereikbaarheid kan u klanten dus omzet kosten. Twijfelt u nog of het iets voor u is? Er zijn verschillende bedrijven waar u de telefoonservice vrijblijvend mag testen, zoals de STIPT Telefoonservice, PAsCall Telefoonservice  en 6.12 Telefoonservie die u twee weken gratis aanbiedt.  Het spreekt voor zich dat u dan wel serieuze plannen moet hebben om na uw vakantie met de telefoonservice te blijven werken.  Met deze gratis periode weet u dan direct of het uw bedrijf kansen biedt.

Bovendien geeft het u de mogelijkheid om eens echt te ontspannen en onbezorgd te genieten, zonder dat u tijdens uw vakantie continu achter uw laptop zit om te controleren hoe het op de zaak gaat. Misschien durft u uw zakelijke telefoon zelfs wel eens een moment uit te schakelen!

Door: MKB Ondernersblog

Tagged:

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT