26 april 2013 6.12 Telefoonservice

TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID GEMEENTEN NIET OPTIMAAL

De dienstverlening van gemeenten aan ondernemers kan beter. Dat blijkt uit onderzoek van de Kamer van Koophandel Midden-Nederland.

Vragen beantwoorden per mail gaat over het algemeen goed, maar telefonische bereikbaarheid en doorverbinden zijn voor verbetering vatbaar.
Het onderzoek is gedaan door een mystery cliënt. Die mailde verschillende gemeenten met praktijkvragen van ondernemers.

Wijk bij Duurstede doet het goed als het gaat om telefonische bereikbaarheid en Zeist scoort in de categorie mail het hoogst.

Bron: RTV Utrecht

Tagged:

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT