14 oktober 2013 6.12 Telefoonservice

TABOE OP STILTECOUPÉ DOORBROKEN DOOR ZAKELIJKE BELLERS

Zakelijke bellers willen overal en altijd bereikbaar zijn. Vaak tot irritatie van de medemens. Het taboe op stiltecoupés is dan ook al lang doorbroken. Slechts 2 procent van de zakelijke telefoongebruikers zegt dat nog ongemakkelijk te vinden.

Dat blijkt uit een onderzoek naar zakelijk gebruik van mobiele telefonie  in opdracht van Voiceworks, specialist in zakelijke telefonie. Onderzoeksbureau inVotes van Maurice de Hond vroeg 353 respondenten naar de meest gênant situaties waarin een telefoon kan afgaan.

zakelijke bellers altijd en overal

Opvallend is de bereidheid van zakelijke telefoniegebruikers om overal en altijd bereikbaar te zijn. Ruim 4 procent geeft aan het nooit gênant te vinden als hun mobieltje afgaat.

Zelfs onder de douche zijn ze bereikbaar. 1 procent van de respondenten vindt dat ongemakkelijk. Telefoongerinkel tijdens een eerste date is zelfs voor niemand een bezwaar.

Plechtigheden

Er is echter één plek waar telefoongerinkel echt niet geaccepteerd wordt. En dat is bij begrafenissen en andere plechtigheden. Voor 76 procent van de zakelijke bellers levert een telefoontje bij een begrafenis of dergelijke plechtigheid een rood gezicht op.

Sollicitatie

Ook gebeld worden tijdens een sollicitatiegesprek is not done voor veel zakelijke gebruikers, al is dat met 6 procent beduidend minder erg.

Tagged: , , , , , ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT