PERSBERICHT: CO-CREATIE LEVERT TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID IN DE ‘CLOUD’

DijkConnect (Hosted Contact Center Services) heeft in samenwerking met 6.12 Telefoonservice (Telefoonservice) haar hosted contactcenter platform uitgebreid met een speciale geïntegreerde applicatie voor de telefoonservices bedrijven.

Door de groei in het aantal klanten bij 6.12 Telefoonservice en zusterbedrijf PAsCall Telefoonservice en de wens voor meer functionaliteit en flexibiliteit, is er samenwerking gezocht met DijkConnect om op haar hosted platform de complete dienstverlening te kunnen inregelen. Niet alleen is het van belang dat de telefoonservice medewerkers op een effectieve wijze informatie verstrekken, terugbelafspraken inplannen en uiteraard direct kunnen doorverbinden, maar ook de klanten moeten via een webportal direct inzicht kunnen krijgen in alle afgehandelde klantcontacten.  De co-creatie tussen DijkConnect en 6.12 Telefoonservice heeft geresulteerd in een complete online service waarmee op een effectieve manier de telefonische bereikbaarheid van opdrachtgevers kan worden afgehandeld.

Roland Vegt, eigenaar/directeur van 6.12 Telefoonservice: “We hebben gekozen om met DijkConnect samen te werken vanwege de complete  functionaliteiten op het platform en de flexibiliteit en pragmatische aanpak van de organisatie. Door onze jarenlange ervaring met telefonische antwoordservice te combineren met de expertise en schaalvoordelen van DijkConnect hebben we nu een zeer waardevolle en gebruikersvriendelijke oplossing om onze klanten nog beter te bedienen. De migratie van het oude telefonie en software systeem van 6.12 Telefoonservice naar de nieuwe hosted  omgeving is zeer soepel verlopen. Omdat  het systeem nu volledig in de ‘cloud’ draait is het niet meer noodzakelijk dat alle medewerkers vanuit een vaste locatie werken. Bovendien ‘ontzorgt’ DijkConnect ons met alle IT, beheer en infrastructuurzaken en hebben we via de online beheer omgeving direct inzicht in de kwalitatieve en kwalitatieve  prestaties en is zijn de facturatiegegevens direct beschikbaar.”

Jeroen Prinsen, managing director bij DijkConnect: “Door de open en prettige samenwerking met een deskundige klant als 6.12 Telefoonservice hebben we  nu een waardevolle aanwinst op ons platform gerealiseerd zodat ook andere  opdrachtgevers kunnen profiteren van alle voordelen van het in de ‘cloud’ draaien  van deze complete telefonische bereikbaarheidsoplossing. Er zijn geen investeringen vooraf maar alleen betalen als je het gebruikt. Het  is daardoor voor zowel grote als kleine organisaties, die flexibiliteit voorop zetten, erg geschikt. Gebruikerswensen uit de dagelijkse praktijk  blijven hierbij altijd het uitgangspunt”.

Over DijkConnect:

DijkConnect levert een all-in hosted  contactcenter platform die uniek is in zijn soort. Bij DijkConnect is meer dan  10 jaar praktijkervaring aanwezig over ICT, aansturing en  kwaliteitscontrole in het contactcenter. Zowel de infrastructuur als ook het  operationele beheer worden volledig door DijkConnect verzorgd waardoor een  optimale lantinteractie mogelijk wordt.

Het Nieuwe Werken in een contactcenter is door DijkConnect in de praktijk volledig bewezen. Het systeem is optimaal ingericht voor  thuiswerkers en biedt managementrapportages waar u echt wat aan heeft. Via ‘real  time monitoring’ is relevante informatie altijd online beschikbaar. Het systeem  is direct inzetbaar zonder investeringen en is bovendien volledig schaalbaar  naar behoefte.

Over 6.12 Telefoonservice:

6.12 Telefoonservice is dienstverlener in telefonische bereikbaarheid. Met als doel klantcontacten te optimaliseren. We doen dat in  het gehele spectrum van een organisatie: van prospect tot en met vaste klant.  Professioneel, zakelijk, betrokken. Altijd met de juiste ‘tone of voice’.

Voor meer informatie:

Dijk Connect
Jeroen Prinsen
T: 0318 495 861
W: www.dijkconnect.com

6.12 Telefoonservice / PAsCall Telefoonservice
Roland Vegt
T: 020 85 12 666
W: www.612telefoonservice.nl