6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 13 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

Roland Vegt LinkedIn-profiel van Roland Vegt weergeven, oprichter en eigenaar van 6.12 Telefoonservice:

In 1999 ben ik afgestudeerd aan de Haarlem Business School “Small Business”. Daarna ben ik een aantal jaren werkzaam geweest in de telefonie en software branche. Hier heb ik mij als Sales Manager bezig gehouden met Computer Telephone Integration (CTI), het koppelen van CRM software aan telefooncentrale’s. In 2003 heb ik 6.12 Telefoonservice opgericht. Een telefoonservice die zich onderscheid door extra persoonlijke aandacht te geven aan de klant. Het leveren van goede rapportages en het aanbieden van een hoge kwaliteit.

Visie

Wij zijn van mening dat de telefonische bereikbaarheid van bedrijven één van de belangrijkste onderdelen is van elke bedrijfsvoering. Steeds meer organisaties erkennen dat telefonische bereikbaarheid naar klanten en prospects de sleutel tot succes is.

Uit onderzoek is gebleken dat steeds meer prospects en klanten de voorkeur geven aan direct telefonisch contact. Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door onderbezetting en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen. Wij geloven dat elk bedrijf en iedere organisatie op een effectieve en efficiënte manier en tegen lage kosten hun telefonische bereikbaarheid kan vergroten.

Missie

Onze missie is om een betrouwbare, flexibele, initiatiefrijke zakenpartner voor de lange termijn te zijn. Dit realiseren wij door:

  • Voordelen te halen uit onze jarenlange ervaring en te blijven leren en verbeteren;
  • Persoonlijke en directe communicatie naar onze opdrachtgevers;
  • Het bieden van maatwerk naar onze opdrachtgevers;
  • De telefonische bereikbaarheid van onze opdrachtgevers te blijven garanderen;
  • Het verstrekken van alle mogelijke data aan onze opdrachtgevers;
  • Vooruitlopen op ontwikkelingen op het gebied van telecommunicatie (bv. Cloudworking, SmartPhone);
  • Het inspelen op maatschappelijke veranderingen (bv. Het Nieuwe Werken);
  • Het blijven innoveren en samen met onze partners in te spelen op nieuwe technische mogelijkheden;
  • Een hoge kwaliteit van dienstverlening leveren voor een concurrerende prijs;
  • Het creëren van een prettige en goede werksfeer voor ons team.

Ons team

Ons team, waarvan het merendeel al meer dan 5 jaar bij ons werkzaam is. Bestaat uit een vaste groep van 20 enthousiaste toegewijde telefonistes die in wisselende shifts werken. Ons personeelsverloop is dan ook zeer laag ten opzichte van andere bedrijven in deze branche. Hierdoor wordt u altijd door hoog opgeleide en goed getrainde telefonistes te woord gestaan.

Offerte aanvragen Direct aanmelden

CONTACT