21 maart 2012 6.12 Telefoonservice

KLANTEN WILLEN OOK UW VASTE NUMMER

Als ondernemer moet u te allen tijde professioneel over kunnen komen op uw klanten. En dat begint al bij de eerste kennismaking als zij u opzoeken.

Stel, op uw website staat een mobiel nummer waarmee nieuwe klanten met u in contact kunnen komen. Onmisbaar natuurlijk, ware het niet dat – vooral bij een eerste contact – klanten ook graag het vaste nummer kunnen vinden.

Een vast nummer en een eigen telefoniste van 6.12 Telefoonservice zorgt er niet alleen voor dat u altijd telefonisch bereikbaar bent, maar staat ook nog eens professioneel. 6.12 Telefoonservice helpt u hierbij.

Maar een vast nummer kiezen voor uw onderneming als u al een mobiel nummer hebt en u toch altijd onderweg bent? Wat blijkt: meer dan een derde (36  procent) van de ondernemers tot en met tien werknemers is alleen telefonisch bereikbaar op een mobiel nummer.

En dat terwijl uit onderzoek blijkt dat maar liefst 72 procent van de consumenten bij het eerste contact de voorkeur geeft aan een dienstenleverancier met het vaste nummer.

Een vast nummer is prettiger

De conclusie uit het onderzoek gaat op voor allerlei soorten beroepsgroepen. Het onderzoek vroeg consumenten voor tien soorten beroepen waar hun voorkeur naar uit ging bij de keuze van een nieuwe leverancier: een onderneming met een vast nummer of een mobiel nummer. Van fietsenmaker en schoonmaker tot advocaat en boekhouder: zij vonden het voor alle ondernemingen prettiger een vast nummer te bellen.

Ook werd het verschil tussen typen consumenten onderzocht. Zowel man als vrouw en zowel jong als oud: zij stellen dat een ondernemer met een mobiel en een vast nummer betrouwbaarder en professioneler overkomt. Opleidingsniveau, werksituaties, woonplaats en inkomensklasse maken geen verschil: al deze consumenten komen tot dezelfde conclusie: zij geven de voorkeur aan een vast nummer als contactmiddel. Vooral als het gaat om het eerste contact. En die zijn voor u toch het belangrijkst?

Waar bent u actief?

Professioneel overkomen betekent ook dat klanten in één oogopslag kunnen zien in welke regio u actief bent. Een bestaand vast nummer kiezen geeft al veel weg van uw werkgebied door middel van het netnummer. Maar ook een nieuw nummer kiezen behoort tot de mogelijkheden.

En dat is vooral handig als u net buiten Utrecht woont (bijvoorbeeld met netnummer 0346), en u zich wilt profileren met de regio Utrecht. U kunt er dan voor kiezen een 030-nummer te kiezen.

Kortom: een vast nummer staat niet alleen professioneler, u doet uw potentiële klanten al een plezier voordat zij u bellen. Met 6.12 Telefoonservice weet u zeker dat u professioneel overkomt in uw communicatie naar uw klanten toe.

Wilt u meer informatie? Bel dan nu 020-8512666 of vul het contactformulier in.

Tagged: , , , , , , , , ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT