21 mei 2015 6.12 Telefoonservice

KLANT PREFEREERT TRADITIONELE KLANTENSERVICE

Klantenservice blijft nog altijd nog behoorlijk lastig. De klant is nooit tevreden. Zestig procent van de klanten van bedrijven die claimen klantvriendelijk te zijn vinden dat het nog beter kan. Alle bedrijven willen trouwe klanten, daarin zit het onderscheid niet. Althans, niet voldoende. De infographic van Drumbi drukt (Amerikaanse) bedrijven nog eens met de neus op de feiten. Opvallend: doe het call center nog niet de deur uit.

customer disservice infographic

Bron: Ermerce

Tagged: ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT