Telefoondienst


Uw bedrijf groeit hard. Klanttelefoontjes zijn aan de orde van de dag. Hoog tijd om uw eigen telefoondienst op te zetten.

Het liefst wilt u klantenservicemedewerkers die uw klanten door en door kennen. Die aan een half woord genoeg hebben dankzij hun jarenlange ervaring aan de telefoon. 

Maar waar vindt u zulke experts in deze tijden? Ervaren telefonisten zijn onmogelijk te vinden op deze krappe arbeidsmarkt.

6.12 heeft ze voor u gevonden. Ons hechte team van 20 medewerkers, met gemiddeld meer dan 5 dienstjaren, staat klaar voor uw klanten.

Als u ervoor kiest uw telefoondienst uit te besteden bij 6.12, betekent dat directe toegang tot een ijzersterke klantenservice. Dankzij onze jarenlange ervaring en de belinstructies die wij samen voorbereiden kunnen uw klanten rekenen op een professionele service.

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Hoe werkt het?


Uw telefoondienst overlaten aan 6.12: hoe gaat dit precies in zijn werk?

U kiest welk abonnement bij u past op basis van het aantal telefoontjes dat u maandelijks verwacht. Verder betaalt u per gesprek. 

Flexibiliteit staat centraal: schakel simpelweg de telefoon door wanneer u het te druk heeft. Of kies voor een volledige telefoondienst bij 6.12.

Zijn uw en onze verwachtingen duidelijk zijn en heeft u een abonnement op maat gekozen? Dan creëren we samen het antwoordscript en de belinstructies. Wij werken met een beproefde vragenlijst zodat onze medewerkers alle informatie binnen handbereik hebben over:

  • Hoe ze de telefoon opnemen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelvoorkomende klantvragen en antwoorden 
  • Contactgegevens voor het doorverbinden
  • Gewenste informatie in de gespreksnotities
  • De juiste tone of voice 

Is alle informatie opgesteld? Dan is het moment daar: ons team staat klaar om uw klanten te helpen.

Wat zijn de voordelen?


Uw telefoondienst neerleggen bij 6.12? Dankzij deze voordelen wilt u nooit meer terug:

  • U bent geen kosten kwijt aan het werven en opleiden van eigen klantenservicemedewerkers
  • U profiteert van de jarenlange klantenservice-ervaring van onze professionele telefonisten
  • U bent snel ontzorgd: binnen één maand kunnen wij al opstarten
  • U bent altijd volledig op de hoogte dankzij de gespreksnotities van onze medewerkers
  • U kunt uw complete telefoondienst uitbesteden indien gewenst: onze telefonisten zijn niet te onderscheiden van uw eigen medewerkers
  • U sluit al een abonnement af vanaf €26,50 per maand en betaalt per gesprek

Waarom kiezen voor 6.12?


Sinds 2003 verzorgen wij de telefoondienst van zeer veel uiteenlopende bedrijven. Onze kracht? Ons zeer ervaren team met klantenservice in hun DNA.

Daar zijn wij trots op en daar blijven wij in investeren. Met effect: in een branche waar het verloop vaak hoog is, blijven onze mensen gemiddeld meer dan 5 jaar bij ons werken!

Wat ons uniek maakt?

  • Al twee decennia ervaring binnen de klantenservice
  • Onze investeringen in onze medewerkers en in innovatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)
  • Onze visie die al twintig jaar werkt: de kracht van persoonlijk klantcontact is de sleutel tot succes
  • Een ervaren team van 20 medewerkers die nooit meer weg willen
  • Maatwerk en flexibiliteit voor al onze opdrachtgevers

Veelgestelde vragen


Hoe weten de medewerkers van 6.12 hoe ze het imago van ons bedrijf uitstralen?

Wij stellen samen met u een script op voordat onze medewerkers voor u aan de slag gaan. 

Dit script bevat onder andere:

  • Hoe ze de telefoon opnemen
  • Achtergrondinformatie over uw bedrijf
  • Veelvoorkomende klantvragen en antwoorden 
  • Contactgegevens voor het doorverbinden
  • Gewenste informatie in de gespreksnotities
  • De juiste tone of voice 

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.


Is het niet duur om de telefoondienst uit te besteden?

Het is bijna altijd voordeliger om uw telefoondienst uit te besteden. Bij het opzetten van een eigen telefoondienst komen hoge opstartkosten kijken, onder andere voor training en apparatuur.

Wij hebben bijvoorbeeld berekend dat het bijna 20.000 euro kost om zelf een 24/7 telefoondienst op te zetten voor 1000 telefoontjes per maand. Dit uitbesteden kost circa 5500 euro.


Hoe weet 6.12 welk gesprek voor mijn bedrijf bedoeld is?

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan ons systeem met alle klantgegevens. 

De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens, inclusief de boodschap waarmee ze de telefoon mogen opnemen.


Hoe weet ik wie er gebeld heeft en waar het over ging?

Na elk gesprek maken onze medewerkers een notitie. Hierin staat alle informatie die u over de gesprekken wenst, zoals:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • waarover de klant belde
  • wat de gewenste vervolgstap is

Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 


Hoe snel kunnen wij gebruik maken van jullie dienst?

Zodra alle documentatie rond is, kunnen wij binnen twee weken opstarten.


Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is één kalendermaand.


Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn 125 euro voor de basisinrichting.