FAQ over Telefoonservice

Worden onze bellers “klanten” in de wachtgezet als er meerdere telefoontjes tegelijk bij 6.12 Telefoonservice binnenkomen?

Wij werken volgens het 1-lijns principe, uw bellers "klanten" worden en kunnen nooit in de wacht gezet worden voor gesprekken van andere klanten.

Binnen hoeveel keer neemt 6.12 Telefoonservice de telefoon op?

Bij de laatste berekening over de maand januari 2014 werden 98,8% van alle telefoontjes binnen drie keer opgenomen door onze telefonistes.

Hoe herkent 6.12 Telefoonservice een telefoontje voor mijn bedrijf?

U krijgt van ons een doorschakelnummer, waar u de telefoon naar doorschakelt. 6.12 Telefoonservice ziet aan dat nummer dat het telefoontje voor uw bedrijf is, en neemt op met uw bedrijfsnaam. Ook hoort onze telefoniste uw bedrijfsnaam voor het telefoongesprek door haar headset. Hierdoor kunnen wij uw bedrijfsnaam niet verkeerd uitspreken.

Wat doet 6.12 Telefoonservice bij een spoedgeval?

Dat is afhankelijk van uw wensen. U kunt specifieke instructies achterlaten voor spoedgevallen. Zo kunt u bijvoorbeeld doorgeven dat wij een SMS moeten sturen, een collega van u moeten benaderen of uw voicemail moeten inspreken.

Kan ik mijn instructies wijzigen?

U kunt uw instructies op ieder moment wijzigen. Dit kan een permanente wijziging zijn maar ook tijdelijke wijziging, bijvoorbeeld voor uw vakantieperiode.

Kan ik de telefoon zo doorschakelen dat 6.12 Telefoonservice opneemt als mijn telefoniste het gesprek mist?

Ja. U kunt de doorschakeling zo instellen dat de telefoon automatisch na een aantal keer overgaan naar 6.12 Telefoonservice wordt doorgeschakeld. Het is ook mogelijk dat alle telefoonverkeer meteen naar 6.12 Telefoonservice gaat.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn telefoon naar 6.12 Telefoonservice kan doorschakelen?

U kunt binnen een uur doorschakelen en gebruikmaken van onze diensten

Komen er extra kosten bij voor het verzenden van berichten per mail?

Nee

Kunnen telefoonberichten naar verschillende medewerkers gestuurd worden?

Ja. U kunt per medewerker andere e-mailadressen opgeven. Hierbij zijn geen extra kosten aan verbonden.

Kunnen mijn telefoonberichten worden ge-ccd naar een collega?

Ja. Het is mogelijk om de telefoonberichten naar meerdere e-mailadressen te sturen. Er komen daarvoor geen extra kosten bij.

Hoe weet de telefonist(e) van 6.12 Telefoonservice dat er voor mijn bedrijf wordt gebeld?

U ontvangt van ons een doorschakelnummer dat alleen voor uw bedrijf wordt gebruikt. Inkomende telefoontjes op dit nummer activeren uw persoonlijke bedrijfsnaam. Zodra een van onze telefonistes een telefoongesprek, afkomstig van uw doorschakelnummer, aanneemt, verschijnt direct uw bedrijfsnaam en al uw instructies op haar beeldscherm. Ook hoort zij voor het telefoongesprek uw bedrijfsnaam door haar headset. Hierdoor kunnen wij u bedrijfsnaam ook niet verkeerd uitspreken.

Kan ik meerdere telefoons doorschakelen naar 1 nummer?

Ja. U kunt een onbeperkt  aantal (mobiele)telefoons doorschakelen naar uw doorschakelnummer. Elke lijn die op  dit nummer binnenkomt zal worden opgenomen met uw bedrijfsnaam en uw instructies.

Hoe snel kan ik gebruik maken van 6.12 Telefoonservice?

Na ontvangst van uw aanmelding kunt u binnen 1 uur gebruik maken van 6.12 Telefoonservice.

Onze telefoniste heeft af en toe te veel telefoonlijnen tegelijk. Kan 6.12 Telefoonservice dit oplossen?

Ja. In de meeste gevallen kunt u uw telefooncentrale zo instellen dat wanneer de telefoon een aantaal keren overgaat, deze lijn automatisch wordt doorgezet naar uw doorschakelnummer. De zogenaamde overflow wordt dan opgevangen door 6.12 Telefoonservice

Hoe handelt 6.12 Telefoonservice in geval van spoed terwijl ik niet telefonisch bereikbaar ben?

Wij kunnen in uw belscript opnemen hoe te handelen in geval van spoed. Bijvoorbeeld door een collega in te schakelen of een spoed-sms te verzenden naar u of een collega.

Kan ik telefoongesprekken terugluisteren?

Nee. U ontvangt na elk gesprek een gespreksnotitie. Maandelijks ontvangt u een overzicht van de inkomende telefoongesprekken op uw account

Kan ik ook gespreksnotities per sms ontvangen?

Ja. U kunt er voor kiezen om alle gespreksnotities per sms te ontvangen of alleen in spoedgevallen. U kunt dat op ieder moment aanpassen.

Wat als ik op vakantie ben?

U kunt tijdens uw vakantieperiode de instructie voor de telefoniste aanpassen.  De telefoniste kan bijvoorbeeld alle berichten tijdens uw vakantieperiode naar uw collega cc-en of per sms naar u verzenden.

Kan ik mijn facturen controleren?

Ja. U ontvangt digitaal maandelijks bij uw factuur een overzicht van de gesprekken.

Mag ik het doorschakelnummer naar mijn relaties communiceren?

Wanneer u het doorschakelnummer gebruikt op uw briefpapier of website, dan bent u verplicht een jaarcontract af te sluiten dat ook iedere keer alleen met een jaar verlengd kan worden. Dit omdat het nummer voor ons langere tijd niet opnieuw gebruikt kan worden omdat uw klanten en relaties dit dan nog hebben.

Kan ik de telefoontoestellen van meerdere werknemers naar 6.12 Telefoonservice doorschakelen?

Ja, er is geen limiet aan het aantal telefoontoestellen dat kan worden doorgeschakeld.

Binnen hoeveel tijd ontvang ik van 6.12 Telefoonservice een telefoonbericht

De telefoonberichten worden direct na het telefoongesprek met onze telefoniste naar u toegestuurd.

Beantwoordt 6.12 Telefoonservice alleen gesprekken in de Nederlandse taal?

Nee, Alle telefoongespreken bij 6.12 Telefoonservice worden standaard in correct Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN) zonder accent afgehandeld. Iedere telefoniste van 6.12 Telefoonservice kan een standaard gesprek aannemen in Nederlands, Engels en Duits.

Wat krijgen onze bellers “klanten” te horen buiten de openingstijden?

Buiten de openingstijden van 6.12 Telefoonservice horen uw bellers "klanten" een standaard bericht: “Op dit moment zijn wij gesloten, laat uw telefoonnummer achter en uw wordt zo snel mogelijk, teruggebeld". De volgende dag krijgt u van 6.12 Telefoonservice een bericht dat er een telefoontje voor u was.

Kunnen jullie ook in mijn agenda afspraken maken

Ja, Het is inderdaad mogelijk om uw webagenda aan ons systeem te koppelen zodat wij afspraken voor u kunnen maken en bij binnenkomende gesprekken kunnen zien of u op dat moment al dan niet bereikbaar bent. 
Offerte aanvragen Direct aanmelden

FAQ over doorschakelen

Hoe kan ik onze telefoon doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice

Met het het doorschakelnumer schakelt u eenvoudig door naar 6.12 Telefoonservice. Wilt u direct doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:
  • Toets *21*
  • Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
  • Sluit af met een #
  • Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
  • Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
Kunt u niet met *21 doorschakelen of heeft u telefooncentrale?Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht u telefooncentrale of telefoon er niet bij staan. Neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik onze ISDN telefoon doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice

Wanneer u een ISDN-lijn wilt doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice raden wij u aan eerst contact op te nemen met uw provider om te bespreken welk(e) nummer(s) u wilt doorschakelen. Wilt u met uw ISDN-lijn direct doorschakelen, volg dan onderstaande instructies.
  • Toets *210*
  • Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
  • Sluit af met een #
  • Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
  • Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
  • Met de toetsencombinatie #210# schakelt u het direct doorschakelen uit.
Kunt u niet met *210 doorschakelen of heeft u telefooncentrale?Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht u telefooncentrale of telefoon er niet bij staan. Neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik vertraagd doorschakelen naar 6.12 Telefoonservice

Met het doorschakelnumer schakelt u ook eenvoudig vertraagd door naar 6.12 Telefoonservice. Wilt u na 4 of 5 keer overgaan doorschakelen, volg dan onderstaande instructie:
  • Toets *61*
  • Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
  • Sluit af met een #
  • Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
  • Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
  • Met de toetsencombinatie #61# schakelt u het vertraagd doorschakelen uit.
Kunt u niet met *61 doorschakelen of heeft u een telefooncentrale?Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik naar 6.12 Telefoonservice doorschakelen als ik in gesprek ben?

Met het doorschakelnummer schakelt u eenvoudig door naar 6.12 Telefoonservice. Bent u in gesprek en kunt u geen tweede lijn oppakken? Volg dan onderstaande instructie:
  • Toets *67*
  • Toets nu het doorschakelnummer van 6.12 Telefoonservice in
  • Sluit af met een #
  • Wacht op de onderbroken kiestoon en leg de hoorn neer. Al uw inkomende telefoongesprekken worden nu doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice
  • Controleer of uw toestel naar het juiste telefoonnummer is doorgeschakeld. Bel hiervoor met uw eigen telefoon uw eigen telefoonnummer. Als het goed is krijgt u nu één van onze telefonistes aan de lijn. Zo kunt u direct horen of uw instructies naar wens worden uitgevoerd
Kunt u niet met *67 doorschakelen of heeft u een telefooncentrale?Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Hoe kan ik naar 6.12 Telefoonservice doorschakelen met een kabelaansluiting?

Wanneer u een telefoon- kabelaansluiting heeft via UPC kunt u ook doorschakelen met *21*.

Kan onze telefooncentrale worden doorgeschakeld naar 6.12 Telefoonservice?

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op. Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Wat kost doorschakelen?

U betaalt de gesprekskosten van uw toestel naar telefoonnummer waarnaar is doorgeschakeld.

Ik heb een VoIP Centrale van Cenline, hoe kan ik dan doorschakelen?

Als u gebruik maakt van een VoIP oplossing van Cenline dan kunt u ook eenvoudig doorschakelen. Informatie vind u hier:

Kan ik meerdere telefoons doorschakelen naar 1 nummer?

Ja. U kunt een onbeperkt  aantal (mobiele)telefoons doorschakelen naar uw doorschakelnummer. Elke lijn die op  dit nummer binnenkomt zal worden opgenomen met uw bedrijfsnaam en uw instructies.

FAQ over doorschakelen telefoons

KPN Vox Supreme Novo D352 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de KPN Vox Supreme Novo D352 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 2 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel KPN Vox Supreme Novo D352Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Siemens Gigaset C450 IP Doorschaken?

Het doorschakelen van de Siemens Gigaset C450 IP levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 20 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.

Handleiding Telefoontoestel Siemens Gigaset C450 IP

Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Alcatel 4018/4019 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de Alcatel 4018/4019 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 2 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel Alcatel 4018/4019Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

KPN Vox Aliance Doorschakelen?

Het doorschakelen van de KPN Vox Alliance levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 7 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel KPN Vox AlianceWij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

KPN Vox Supreme Novo D342 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de KPN Vox Supreme Novo D342 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 38 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel KPN Vox Supreme Novo D342Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

KPN Vox Supreme Novo D344 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de KPN Vox Supreme Novo D344 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 20 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel KPN Vox Supreme Novo D344Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

KPN Vox Supreme Novo D340 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de KPN Vox Supreme Novo D340 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 38 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel KPN Vox Supreme Novo D340Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

KPN Vox Supreme Novo D354 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de KPN Vox Supreme Novo D354 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 25 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel KPN Vox Supreme Novo D354Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Panasonic Centrales en Telefoons Doorschakelen?

Het doorschakelen van Panasonic Centrales en Telefoons levert doorgaans geen problemen op. In de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Panasonic Centrales & TelefoonsWij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Siemens Gigaset SX150 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de Siemens Gigaset SX150 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 125 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel Siemens Gigaset SX150Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Apple iPhone Doorschakelen?

Het doorschakelen van de Apple iPhone levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 39 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Apple iPhoneWij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Siemens Gigaset CX150 ISDN Doorschakelen?

Het doorschakelen van de Siemens Gigaset CX ISDN levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 125 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel Siemens Gigaset CX ISDNWij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Panasonic KX T7730 Doorschakelen?

Het doorschakelen van de Panasonic KX T7730 levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 6 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Telefoontoestel Panasonic KX T7730Wij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

Bosch High TH13 Comfort Telefoon doorschakelen?

Het doorschakelen van de Bosch High TH13 Comfort Telefoon levert doorgaans geen problemen op. Op bladzijde 32 kunt in de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Bosch High TH13Comfort TelefoonWij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

FAQ over doorschakelen telefooncentrales

Panasonic Centrales en Telefoons Doorschakelen?

Het doorschakelen van Panasonic Centrales en Telefoons levert doorgaans geen problemen op. In de gebruiksaanwijzing kunt u vinden hoe u dit toestel kunt doorschakelen.Handleiding Panasonic Centrales & TelefoonsWij hebben van de meeste telefooncentrales en telefoons een lijst gemaakt met daarbij de handleidingen. Deze kunt u vinden bij documentatie. Mocht uw telefooncentrale of telefoon er niet bij staan, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zoeken het graag voor u uit.

 

 
 

CONTACT