15 augustus 2014 6.12 Telefoonservice

EXTRA HULP NODIG, MAAR NOG NIET KLAAR VOOR EXTRA WERKNEMERS

Als kleine MKB-er, kunt u bij bepaalde werkzaamheden, zoals het beantwoorden van de telefoon, typen van brieven, bijhouden van het adressenbestand en debiteurenbeheer, waarschijnlijk wel wat extra hulp gebruiken. Als u zich niet kunt veroorloven om een full- of part-time werknemer aan te nemen of nog niet op een regelmatige basis hulp nodig hebt, overweeg dan een andere optie: besteed deze activiteiten uit aan een secretariaatsservice of telefoonservice. U zult de extra hulp vinden die u wenst.

U kunt uw personeelskosten beperken en toch de zekerheid hebben van vast personeel, wanneer u werk uitbesteedt aan een professionele secretariaat- en telefoonservice, zegt Roland Vegt, eigenaar van 6.12 Telefoonservice.

Wanneer u net uw bedrijf heeft opgestart en al het werk alleen doet, kan het voorkomen dat u de telefoon niet kan beantwoorden als u even met belangrijkere zaken bezig bent. Met een telefoonservice is hulp altijd beschikbaar, of u deze hulp nou twintig of slechts 1 uur per week nodig heeft.

Voordat u een secretariaat- en telefoonservice kiest, raden wij u aan verschillende aanbieders te vergelijken. Kijk naar de specifieke diensten die zij aanbieden. Kijk naar de prijzen die deze firma’s hanteren en bereken van te voren hoeveel gebruik u gaat maken van deze diensten. Om u een idee te geven van de kosten van een specifieke dienst, zou de secretariaat- en telefoonservice u een document moeten kunnen tonen waar alle prijzen en diensten in staan vermeld. De verschillende aanbieders zijn op internet te vinden.

Extra hulp

Als uw bedrijf groeit, zou u ervoor kunnen kiezen om geen eigen personeel in te huren en in plaats daarvan blijvend gebruik te maken van een secretariaat- en telefoonservice. De laatstgenoemde optie heeft bepaalde voordelen: U hoeft geen inventaris, bureaumateriaal, meubilair of voorraden aan te schaffen. U kunt een beroep doen op de telefoonservice wanneer u wilt, zodat u zich op uw eigen werkzaamheden kan richten.

Tagged: , ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT