2 oktober 2013 6.12 Telefoonservice

MET EEN EXTRERNE TELEONISTE ZIJN EEN GROOT AANTAL VOORDELEN TE BEHALEN

Indien een externe telefoniste wordt ingeschakeld om inkomende oproepen te woord te staan zijn er een groot aantal voordelen te behalen die het aantrekkelijk maken om deze in te zetten. Hieronder vindt je een klein overzicht van een aantal voordelen die behaald worden dankzij een telefoonservice.

Altijd telefonisch bereikbaar

Wat is er nou vervelender dan een (potentiële klant) die u probeert te bereiken maar wanneer dit niet mogelijk is. Bij het inzetten van een telefoonservice wordt er in ieder geval gezorgd dat dit niet meer gebeurt. Tenminste als er gebeld word binnen kantoortijden.

Tijd besparend

Veel standaard vragen kan een externe telefoniste al beantwoorden. Vragen over afspraken of de annulering van een afspraak kan doorgegeven worden. De externe telefoniste heeft inzicht in afspraken en kan makkelijk afspraken verzetten of inplannen. Hier hoeft u zelf geen tijd meer voor te maken.

Concentratie op kansen en zakelijke mogelijkheden

Een externe telefoniste werkzaam bij een telefoonservice is getraind in het opnemen van telefoontjes maar ook in het herkennen van kansen. Het herkennen van kansen is erg belangrijk voor de continuïteit van elk bedrijf.

Geen verstoring van uw dagelijkse gang van zaken

Indien je veelvuldig wordt gebeld kan het lastig zijn om elke keer de telefoontjes te beantwoorden. Elk telefoontje houdt je in principe van het werk af en dit kan erg vervelend zijn. Zodra er een telefoonservice wordt ingezet kun je dit probleem verhelpen omdat je zelf kan aangeven wanneer je wel of niet bereikbaar bent.

Geen investeringen nodig in personeel. Eén van de grootste voordelen is het niet hoeven te investeren in personeel. Dit kan veel schelen voor een klein bedrijf omdat er niet gezocht hoeft te worden naar geschikt personeel. Hiernaast is een externe telefoniste inschakelen bij een telefoonservice in veel gevallen veel goedkoper. Dit komt omdat de externe telefoniste ook voor andere bedrijven de telefoons kan beantwoorden.

De hierboven genoemde voordelen kunnen voor veel bedrijven de reden zijn voor het inschakelen van een telefoonservice. Bij de verschillende partijen die telefoonservice aanbieden kan informatie worden aangevraagd. Het is verstandig om een aantal partijen te benaderen en om deze met elkaar te vergelijken.

Tagged: , , , , , , , , , , ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT