22 januari 2014 6.12 Telefoonservice

BELASTINGDIENST TELEFONISCH SLECHT BEREIKBAAR

De Belastingdienst is al dagen slecht telefonisch bereikbaar. Via Twitter proberen klanten antwoord op hun vragen te krijgen, omdat zij telefonisch geen contact krijgen met de Belastingdienst. Staatssecretaris Frans Weekers bevestigt de slechte bereikbaarheid van de dienst naar aanleiding van berichten bij de NOS.

Volgens hem is het deze maand veel drukker dan normaal in januari. De drukte en slechte bereikbaarheid hebben te maken met nieuwe regels rond de uitbetaling van toeslagen door de Belastingdienst.

Rekeningnummer wijzigen bij de belastingdienst

Sinds januari betaalt de Belastingdienst toeslagen nog maar op één rekeningnummer uit. Klanten die met meerdere rekeningnummers in het bestand van de dienst staan, moeten een wijziging doorgeven. Via twitter worden er veel vragen over deze wijziging gesteld aan de Belastingdienst. Ook blijkt er veel onduidelijkheid te bestaan over voorlopige aanslagen.

Een medewerker van de Belastingdienst laat via twitter weten: ‘Het is nog steeds erg druk. Excuses voor het ongemak. Met een algemene vraag kan ik via twitter helpen.’

Tagged: , , ,

6.12 Telefoonservice
6.12 Telefoonservice 6.12 Telefoonservice is in 2003 opgericht door Roland Vegt en heeft zijn hoofdvestiging in Amsterdam. In ons team werken 20 enthousiaste collega’s. Wij verzorgen en waarborgen de telefonische bereikbaarheid van tal van bedrijven, organisaties en instellingen met een geheel eigen visie op telefonische communicatie voor de zakelijke markt. Wij zijn met trots al 11 jaar een volwaardig verlengstuk van veel organisaties.

CONTACT