Antwoordservice


Uw klanten kunnen met hun vragen terecht op uw website, maar de meesten spreken het liefst iemand aan de telefoon. Dat is begrijpelijk, maar deze simpele veelvoorkomende vragen beantwoorden vraagt teveel capaciteit.

Hoe krijgt u de controle over uw tijd terug?

Wist u dat u uw antwoordservice kunt uitbesteden bij 6.12? Kies voor tevreden klanten én weer grip op uw tijd met onze combinatie van:

  • Ons enthousiaste team van 20 klantenservicemedewerkers
  • Ons professionele antwoordscript en belinstructies
  • Onze flexibele aanpak waarbij u per gesprek betaalt

Betekent het uitbesteden van de antwoordservice dat u uw complete klantcontact uit handen geeft? Zeker niet!

Onze ervaren medewerkers beantwoorden de binnenkomende klantvragen en verbinden de telefoon door of laten een terugbelnotitie achter bij complexe zaken. Wij zorgen altijd voor een aanpak op maat.

Dit levert u op:

  • Interne capaciteit omdat de veelvoorkomende klantvragen uitbesteed zijn
  • Altijd grip op uw klantcontact dankzij terugbelnotities en gespreksnotities
  • Tevreden klanten die altijd professioneel geholpen worden

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange
Ervaring

Al meer dan 15 jaar actief in de sector.

Persoonlijke & directe communicatie

Door de persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden.

Hoge kwaliteit
service

Wij leveren een hoge kwaliteit service voor concurrerende prijzen.

Hoe werkt het?


Dankzij onze ervaring starten wij onze antwoordservice altijd snel en secuur op.

De eerste stap is in kaart brengen waar u behoefte aan heeft. Hoeveel telefoontjes verwacht u per maand door te schakelen? Hebt u ook behoefte aan agendabeheer of e-mailbeheer? Alle opties zijn mogelijk.

Daarna is het tijd om dieper in uw bedrijf te duiken. Wij werken met een beproefde vragenlijst, bedoeld om onze medewerkers inzicht te geven in:

  • De diensten of producten van uw bedrijf
  • De gewenste tone of voice
  • De veelgestelde klantvragen en de antwoorden
  • De contactgegevens voor het doorverbinden en de terugbelnotities
  • De manier waarop de telefoon opgenomen wordt

Dankzij het antwoordscript helpen wij uw klanten als volledig verlengstuk van uw bedrijf. Zij zullen geen enkel verschil merken.

Stelt de klant een vraag waar het bedrijf intern over gaat? Dan verbinden wij door of ontvangt u een terugbelverzoek. Ook ontvangt u na ieder klantgesprek een korte notitie met alle essentiële informatie. U houdt altijd grip op uw klantcontact.

r.

Wat zijn de voordelen?


Kiest u ervoor om uw antwoordservice uit te besteden aan 6.12?

Dan kiest u voor deze voordelen:

  • Uw bedrijf heeft meer tijd om zich te richten op andere belangrijke zaken
  • Uw klanten zijn tevreden met het snelle en professionele antwoord op hun vragen
  • U profiteert van de jarenlange klantenservice-ervaring van onze professionele telefonisten
  • U bent altijd op de hoogte dankzij onze gespreksnotities
  • U betaalt per gesprek en bepaalt zelf hoe vaak u van onze diensten gebruik maakt
  • U kunt kiezen voor een dienstenpakket op maat: telefoonservice, agendabeheer, e-mailbeheer? Het is allemaal mogelijk
  • U sluit al een abonnement af vanaf €26,50 per maand

Waarom kiezen voor 6.12


Sinds 2023 ontzorgen wij bedrijven en maken wij klanten blij. Daar doen wij het voor.

Onze visie: telefonische bereikbaarheid is een belangrijke sleutel tot succes. Klanten die snel en vriendelijk geholpen worden, komen immers graag terug.

Wat maakt ons verder uniek?

  • Al 20 jaar ervaring binnen de klantenservice
  • Een pakket op maat en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)
  • Een hecht team van 20 medewerkers die gemiddeld al 5 jaar bij ons werken: een uitzonderlijk laag verloop binnen deze branche
  • Flexibiliteit: u bepaalt per telefoontje of u ons inschakelt

Veelgestelde vragen


Hoe weten de medewerkers hoe ze het imago van ons bedrijf uitstralen? Klopt het echt dat klanten geen verschil merken aan de telefoon?

Dankzij onze beproefde aanpak werken wij als volledig verlengstuk van uw organisatie.

Wij stellen samen met u een script op voordat onze medewerkers voor u aan de slag gaan.

Dit script bevat onder andere:

  • antwoorden op veelgestelde vragen van uw klanten
  • praktische instructies over doorschakelen en contactgegevens
  • uitleg over het imago en de tone of voice van uw bedrijf

De combinatie van onze ervaren medewerkers en het complete belscript zorgt voor tevreden klanten.


Is het niet voordeliger om zelf een antwoordservice op te zetten?

Nee, het is bijna altijd voordeliger om uw antwoordservice uit te besteden. Nu hoeft u immers geen opstartkosten te maken, bijvoorbeeld voor training en apparatuur.

Wij hebben berekend dat het in de meeste gevallen bijna vier keer zo goedkoop is om uw antwoordservice uit te besteden.


Hoe weet 6.12 welk gesprek voor mijn bedrijf bedoeld is?

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan ons systeem met alle klantgegevens.

De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens, inclusief de boodschap waarmee ze de telefoon mogen opnemen.


Hoe weet ik wie er gebeld heeft en waar het over ging?

Na elk gesprek maken onze medewerkers een notitie. Hierin staat alle informatie die u over de gesprekken wenst, zoals:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  •  waarover de klant belde
  •  wat de gewenste vervolgstap is

Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 


Wat nu als 6.12 een klantvraag krijgt die ik zelf wil beantwoorden?

Bij de opstart van onze antwoordservice maken we hier duidelijke afspraken over in de belinstructies. Krijgen wij een vraag die niet in het antwoordscript staat? Dan verbinden wij door naar de juiste persoon of laten wij een terugbelnotitie achter.


Kan 6.12 ook afspraken voor mij inplannen?

Uiteraard!

Via een API-koppeling kunnen wij in uw agenda afspraken inplannen. Wij kijken in uw agenda wat mogelijk is en plannen uw afspraken voor u in. Daarnaast krijgt u een melding van ons dat er een nieuwe afspraak gepland staat.


Hoe snel kunnen wij gebruik maken van jullie dienst?

Zodra alle documentatie rond is, kunnen wij binnen twee weken opstarten.


Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is één kalendermaand.


Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn 125 euro voor de basisinrichting.