Agendaservice


Is uw tijd zeer gewild? Dat betekent dat de zaken goed gaan. Maar dit brengt ook uitdagingen met zich mee.

Herkenbaar?

  • Dubbele afspraken
  • Een overvolle dag vol meetings waardoor u niet aan werken toekomt
  • Kostbare tijd die verloren gaat aan inplannen en verschuiven van afspraken

Gelukkig is de oplossing simpel. U weet het nog niet, maar er staat een heel team voor u klaar. Met één druk op de knop nemen zij u de agendaservice uit handen.

6.12 plant afspraken voor u in, altijd in overleg met uw wensen. Onze ervaren medewerkers nemen de telefoon aan, beantwoorden mails en chatberichten en plannen afspraken in. Ideaal voor drukbezette personen en bedrijven zoals makelaars.

Bij 6.12 staan vakkundigheid en flexibiliteit centraal. U betaalt per telefoontje en taak, zodat u nooit vast zit aan dure abonnementen. 

Drukke dag? Dan schakelt u simpelweg de telefoonlijn door. Wij verzorgen de rest.

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen


Jarenlange ervaring

Al 20 jaar ervaring met professioneel agendabeheer.

Persoonlijk & direct

Met persoonlijke en directe communicatie voorkomen wij onduidelijkheden in uw agenda of planning.

Optimale prijs-kwaliteit

De prijs-kwaliteitverhouding van onze agendaservice is onovertrefbaar

Hoe werkt het?


Uw agendaservice uitbesteden. Waarschijnlijk komen er direct allerlei vragen bij u op, zoals:

  • Weten mijn klanten dat ze met een externe praten?
  • Hoe weet 6.12 welke afspraken ze wel en niet mogen inplannen?
  • Hoe kan 6.12 bij mijn agenda? Is dat wel veilig?

Dankzij onze 20 jaar ervaring hebben wij een beproefde methode ontwikkeld om ons team voor te bereiden op een nieuwe opdrachtgever. Hoe ziet dat traject eruit?

Eerst maken we samen een pakket op maat. We kiezen het abonnement dat het beste bij u past.

Vervolgens bereiden we het antwoordscript en belinstructies voor. Hiermee heeft ons team alle informatie bij de hand om uw klanten doeltreffend en professioneel te helpen. Wij stellen dit samen aan de hand van een vragenlijst:

  • Wat voor producten en diensten biedt uw bedrijf?
  • Welke vragen mag ons team beantwoorden? En wat zijn de antwoorden op veelgestelde vragen?
  • Welk type afspraken mag ons team inplannen binnen welke tijdstippen? 
  • In welke situaties moet ons team doorverbinden en naar wie mag dit?
  • Welke informatie wilt u krijgen in onze gespreksnotities?
  • Hoe mag ons team de telefoon opnemen?
  • Wat is de tone of voice van uw bedrijf en uw merk?

Dankzij een API-koppeling krijgen wij vanuit een beveiligde verbinding toegang tot uw agenda. Zo kan ons team direct afspraken voor u inplannen.

Bent u klaar voor volledige ontzorging, flexibiliteit en grip op uw agenda? Wij staan voor u klaar.

De voordelen van onze agendaservice


Als u uw agendaservice belegt bij 6.12, kiest u voor de volgende voordelen:

  • U krijgt de volledige controle terug over uw agenda en die van uw medewerkers
  • U kiest voor flexibiliteit. Drukke dag? Dan schakelt u de telefoonlijn  simpelweg door naar 6.12 en nemen wij het plannen van u over
  • U bent geen hoge opstartkosten kwijt omdat u zelf geen personeel in dienst hoeft te nemen
  • U bent altijd volledig op de hoogte dankzij onze gespreksnotities
  • U laat uw agenda zorgeloos aan 6.12 over dankzij onze API-koppeling
  • U profiteert van de jarenlange klantenservice-ervaring van onze professionele telefonisten
  • U betaalt per gesprek en bepaalt zelf hoe vaak u van onze diensten gebruik maakt
  • U sluit al een abonnement af vanaf €26,50 per maand

Waarom kiezen voor 6.12?


Al twintig jaar bieden wij onze opdrachtgevers complete ontzorging en hun klanten een vakkundige service. En daar zijn wij trots op.

Wat maakt ons uniek?

  • Maatwerk en persoonlijke aandacht voor al onze opdrachtgevers
  • Een hecht, professioneel team met gemiddeld meer dan 5 jaar ervaring
  • Een aanpak waarbij flexibiliteit centraal staat. Bij ons heeft u nooit onaangename verrassingen
  • Constante innovatie op het gebied van telecommunicatie (bijvoorbeeld met Cloudworking)
  • Ruime ervaring met het koppelen van agenda’s via API’s

Veelgestelde vragen


Is het niet voordeliger om zelf iemand aan te nemen voor mijn agendaservice?

Het is vrijwel altijd voordeliger om uw agendaservice uit te besteden. Zeker wanneer u flexibel van de dienst gebruik wil maken. Als u zelf iemand aanneemt komen daar hoge opstartkosten bij kijken, onder andere voor training en apparatuur.

Wij hebben berekend dat het vaak vier keer zoveel kost om zelf mensen aan te nemen wanneer u op zoek bent naar een agendaservice.

Hoe weten de medewerkers hoe ze het imago van ons bedrijf uitstralen?

Wij stellen samen met u een script op voordat onze medewerkers voor u aan de slag gaan. 

Dit script bevat onder andere:

  • antwoorden op veelgestelde vragen van uw klanten
  • praktische instructies over doorschakelen en contactgegevens
  • uitleg over het imago en de tone of voice van uw bedrijf

Onze medewerkers zijn dankzij deze strategie een natuurlijk verlengstuk van uw bedrijf. Hun boodschap sluit zowel qua vorm als qua inhoud aan op uw merk. 

Ze zijn getraind om alle soorten gesprekken rustig en professioneel te voeren. Dankzij hun jarenlange ervaring zullen ze altijd dat stapje extra zetten voor uw klanten.

Hoe weet 6.12 welk gesprek voor mijn bedrijf bedoeld is?

Iedere klant ontvangt zijn eigen unieke doorschakelnummer, dat gekoppeld is aan ons systeem met alle klantgegevens. 

De medewerker ziet gelijk op een beeldscherm al uw gegevens, inclusief de boodschap waarmee ze de telefoon mogen opnemen.

Hoe weet ik wie er gebeld heeft en waar het over ging?

Na elk gesprek maken onze medewerkers een notitie. Hierin staat alle informatie die u over de gesprekken wenst, zoals:

  • de naam en contactgegevens van de beller
  • waarover de klant belde
  • wat de gewenste vervolgstap is

Zodra onze medewerker de notitie van het gesprek afrondt, krijgt u een notificatie met alle informatie. Zo weet u precies wat er tijdens alle gesprekken is besproken. 

Kan 6.12 ook e-mails en chatberichten beantwoorden?

Uiteraard! Wij staan klaar voor uw klanten per mail, chatkanaal en telefonisch.

Hoe snel kunnen wij gebruik maken van jullie dienst?

Zodra alle documentatie rond is, kunnen wij binnen twee weken opstarten.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn is één kalendermaand.

Wat zijn de opstartkosten?

De opstartkosten zijn 125 euro voor de basisinrichting.